Skip to content
Menu

6 metode prin care să îți promovezi afacerea locală în mediul online

Timp citire:

Ai o afacere locală?

 

Cauți surse și metode prin care să îți promovezi afacerea locală în mediul online?

 

Ai ajuns în locul potrivit.

 

Știai că succesul într-o afacere locală are în mare parte legătură cu felul în care faci marketing? 

 

De multe ori, chiar dacă avem un produs sau un serviciu excelent din punct de vedere economic, nu reușim să îl vindem, deoarece metodele pe care le folosim în promovarea acestuia sunt greșite sau ineficiente.

 

Dacă simți că te regăsești în cuvintele spuse mai sus, și dorești inspirație pentru a-ți îmbunătății metodele de promovare, te invităm să parcurgi acest articol.

 

Spor la citit!

 

1. Creează un Website pentru Afacerea ta

Site-ul tău este punctul de plecare pentru clienții actuali și potențiali. Chiar dacă te găsesc pe rețelele de socializare sau pe Google, vor dori să meargă pe site-ul tău web pentru a vedea mai multe informații oficiale despre afacerea ta.

 

Un site de afaceri bun nu servește doar ca un instrument de promovare în sine.

 

El spune povestea afacerii tale și a ceea ce oferi.

 

Website-ul oferă informații de contact și reflectă personalitatea și caracteristicile distinctive ale mărcii tale, și este esențial pentru măsurarea și analiză în mediul online.

 

Vezi: 7 MOTIVE PENTRU CARE AI NEVOIE DE UN WEBSITE IN 2022 PENTRU AFACEREA TA

 

La VINCIT.Ro avem un curs special prin care te învățăm să creezi website-uri în WordPress personalizate,  simplu și rapid.

 

2. Optimizează website-ul pentru motoarele de căutare (SEO)

Un lucru este să-ți promovezi singur afacerea;

Altul pentru Google să-ți promoveze afacerea. 

 

SEO reprezintă un set de practici care influențează algoritmul de clasare Google. 

 

Deoarece acest algoritm a evoluat pentru a utiliza învățarea automată și comportamentul utilizatorului, acesta produce rezultatele cele mai precise și de calitate pentru cei care caută.

 

SEO nu este doar o tactică de marketing de moment, ci un set de procese care lucrează împreună pentru a-ți îmbunătăți rangul. 

 

De asemenea, deoarece Google are rezultate superbe bazate pe locație, ai la fel de multe șanse la fel ca și marii retaileri să apari pe prima pagină a Google, fără a cheltui un ban!

 

3. Prioritizează Vizibilitatea pe Facebook

 

Facebook este cea mai folosită rețea socială online din România și poate fi o modalitate excelentă de a păstra legătura cu clienții existenți și de a ajunge la clienți noi. 

 

Promovarea afacerii tale pe Facebook poate varia substanțial în funcție de industria în care activezi, dar iată câteva elemente de bază:

 

  • Creează o pagină pe Facebook cu informațiile de contact ale afacerii;
  • Postează poze sau videoclipuri cu diferite produse pe care le vinzi, felul în care este amenajată locația;
  • Promovează diferite evenimente pe Facebook și invită lumea să participe într-un număr cât mai mare la ele;
  • Apelează la servicii de promovare și lasă marketing-ul online pe mâna profesioniștilor

 

4. Captează-ți audiența cu ajutorul Instagram

În ciuda faptului că este una dintre cele mai recent lansate platforme de socializare, Instagram este a treia cea mai populară platformă.

 

Cu diversele sale formate de postare (imagini permanente, povești de scurtă durată, reels-uri, sesiuni live, și multe altele), există o varietate imensă de moduri de a folosi Instagram pentru a-ți implica publicul și a-ți promova afacerea.

 

  • Promovează-ți produsele și ofertele cu diferite hashtag-uri pentru a-ți extinde aria de acoperire.
  • Creează diferite concursuri cu un produs/serviciu gratuit sau cu o reducere, pentru a obține o listă de potențiali noi clienți la care să te adresezi.
  • Oferă diferite tutoriale si sfaturi in funcție de produsele/serviciile pe care le prestezi ca să ieși în evidență.

 

5. Promovează prin intermediul influencerilor

Influencer marketingul este o modalitate de promovare a unui brand pe rețele de socializare prin intermediul unor persoane cu prezență puternică în mediul online, care și-au construit o comunitate care le acordă încredere și le urmează sfaturile sau recomandările.

Majoritatea influencerilor au un număr mare de urmăritori pe rețelele de socializare și/sau pe blog, ceea ce înseamnă că a fi menționat sau prezentat de unul dintre acești influenceri îți poate promova afacerea către un public masiv și relevant.

Aici îți recomandăm să alegi acei influenceri care au același public țintă ca și al tău.

 

6. Investește în publicitatea online

Publicitatea pe rețelele sociale este printre cele mai avansate, utilizate și profitabile forme de publicitate digitală. 

Peste 3,6 MILIARDE de oameni sunt activi în mediul online. 

Mediul online evoluează constant și oferă o ușurință de utilizare și valoare excepțională tuturor. Când e făcută corect, promovarea în mediul online îți aduce rezultatele pe care le dorești.

 

La VINCIT.Ro oferim servicii profesionale de marketing digital.

 

Vrei să îți dedici timpul complet pentru afacerea ta și să lași marketing-ul pe mâna unor parteneri de încredere?

 

Contactează-ne și programează o discuție online despre afacerea ta, cu un consultant de marketing din echipa noastră.

 

Citește și:

5 beneficii pe care le aduce o agenție de marketing în afacerea ta

Tot ce trebuie să știi despre crearea de conținut

17 sfaturi de Marketing digital pentru antreprenori

PRIMEȘTE NOTIFICARE CU NOILE ARTICOLE PE EMAIL