Strategie de marketing digital
În era modernă a afacerilor și tehnologiei, o strategie puternică de marketing digital este crucială pentru succesul organizațiilor. Companiile trebuie să aloce resurse semnificative pentru dezvoltarea unei strategii de marketing unice, care să le ofere un avantaj competitiv în domeniul lor.
Ce este o strategie de marketing digital?
Strategia de marketing digital se referă la planul general a afacerii pentru a câștiga prospecți din meniul digital și pentru a-i transforma în clienți pentru produsele și pentru serviciile afacerii.
O strategie de marketing digital include un set de obiective specifice, care sunt realizabile în mediul online, și un proces prin care afacerile pot să ajungă în fața clienților, prin intermediul diferitelor platforme digitale, aducând un venit pozitiv și îmbunătățind constant rata de conversie.
Alege serviciile VINCIT pentru crearea strategiei tale de marketing digital!
De ce ai nevoie de o strategie de marketing digital?

1. Ai mai multă claritate și un punct de referință
În marketingul digital ai o mulțime de canale de comunicare luat în considerare (website, social media, PPC, căutările organice, advertoriale etc.) și numeroase persoane de țintit, tocmai de aceea, o strategie de marketing digital bine definită, simplă și la obiect, va determina clar ce anume trebuie luat în considerare în momentul punerii în aplicare a planurilor.
2. Te adresezi direct publicului țintă
Fiecare afacere știe cum să vorbească despre produsele și serviciile sale și să se laude despre cât de buni sunt ei. Din păcate, nu este ceea ce are nevoie audiența ta să audă. Ei vor să știe ce probleme le poți rezolva cu ajutorul soluțiilor tale și cum acestea le vor face viața mai ușoară și îi vor ajuta în îndeplinirea obiectivelor.
Strategia de marketing ia în vedere tendințele și schimbările la nivel global și în domeniul tău de activitate, oferind o privire de ansamblu a modalității de a face marketing eficient.
3. Nu mai cheltui bani în locurile nepotrivite
Fără un plan clar de acțiune, e foarte tentant să arunci cu banii în stânga și în dreapta în marketing, iar acest lucru reprezintă un non-sens.
Un marketing de succes prevede construirea unui brand recunoscut și de încredere. Este despre consistență, comunicare în mod regulat și asigurarea faptului că mesajele tale vor fi auzite de cine trebuie.
Având o strategie de marketing definită, te previne din a irosi efort, timp și bani și te asigură că bugetul tău este planificat și alocat corect. Fiecare campanie se aliniază cu obiectivele principale care au fost concepute pentru a aduce rezultate pe termen scurt, mediu și lung.
Strategia de marketing ia în vedere tendințele și schimbările la nivel global și în domeniul tău de activitate, oferind o privire de ansamblu a modalității de a face marketing eficient.
4. Îți păstrezi activitatea în mod consistent și relevant
Fiecare bucățică de informație pe care o publici în numele afacerii tale, trebuie să fie recunoscută imediat ca fiind a brand-ului tău și totodată să aparțină de acesta. Totodată aceasta trebuie să fie revelantă și de interes pentru clienții și prospecți tăi.
Cu o strategie de marketing digital, acest lucru este realizabil deoarece te adresezi corect audienței tale, la îngrijorările, fricile, nevoile ei, și știi exact cum să creezi angajament și rezultate favorabile.
5. Setezi obiective și măsori ROI-ul
Când nu ai o direcție clară, o viziune și un plan, ajungi în cele din urmă să „mergi cum bate vântul”, ceea ce va duce spre eșecul afacerii. Poate vei vedea niște rezultate pe ici pe colo, dar nu ai setat obiective clare și astfel nu vei știi cum să îți măsori returnarea investiției.
O strategie de marketing îți conturează o direcție și un plan de bătaie menit să îți ajute afacerea să crească sustenabil și să ajungă recunoscută în piață, fiind în cele din urmă profitabilă.
„Scopul marketingului este de a cunoaște și înțelege clientul atât de bine încât produsul sau serviciul oferit să i se potrivească ca o mănușă și să se vândă singur”
– Peter Drucker
Care este procesul de creație a strategiei de marketing digital?
Echipa Vincit îți pune la dispoziție o strategie de marketing digital potrivită pentru planul afacerii tale, urmând un proces bine definit format din 4 etape prinicipale:
1. Marketing audit
Realizăm un audit a afacerii tale prin care analizăm și evaluăm elementele media deținute, plătite și câștigate.
2. Market Research
Analizăm piața, concurența, problemele clienților, riscurile și oportunitățile specifice industriei în care activezi.
3. Definire audiență
Stabilim caracteristicile audienței și ale publicului țintă, pentru a defini direcția și modalitățile de comunicare, valorile, beneficiile etc.
4. Creare Strategie
Realizăm strategia care include planul de marketing, obiectivele, uneltele, pâlnia de vânzări și procesele ce urmează a fi implementate.
Programează Sesiunea de Business
Completează formularul și programează o sesiune de strategie online gratuită cu un reprezentant al echipei VINCIT și hai să discutăm despre modalități prin care îți poți îmbunătăți și dezvolta afacerea.
TOATE SERVICIILE VINCIT
Strategii de marketing
Concepem strategii și tactici personalizate pentru creșterea afacerii
Promovare online
Atragem noi clienți prin campanii de promovare plătite: Facebook Ads, Google, TikTok
Copywriting
Scriem mesaje pe limba audienței tale pentru a-i determina să acționeze
Administrare și Optimizare
Administrăm și optimizăm paginile și conturile afacerii tale
Creare conținut
Creăm imagini, grafice, materiale și videoclipuri pentru marketing
Email Marketing
Accelerăm obținerea rezultatelor prin soluții automatizate de email marketing
Testare și Analiză
Testăm, analizăm și optimizăm fiecare etapă din parcursul clientului
Servicii Tehnice
Oferim integrări, automatizări și soluții tehnice pentru îmbunătățirea activității
Consultanță de Marketing
Oferim training și consultanță de marketing pentru atingerea obiectivelor