Skip to content
Menu

10 statistici Facebook Ads pe care marketerii trebuie să le cunoască în 2022

Timp citire:

De la înființarea companiei în anul 2004 până în prezent, Facebook se află în topul celor mai folosite platforme globale.

Facebook rămâne singura platformă de social media folosită de peste jumătate populația aflată pe glob, ajungând la 59% in 2020.

În a doua jumătate a anului 2021, Facebook se mândrește cu un număr impresionant de utilizatori activi lunar, 2,91 de miliarde, o crestere de 6% față de ultimii ani.

Dacă promovarea pe Facebook (Facebook Ads) nu face parte din strategia ta de social media marketing, înseamnă că îți asumi pierderea unui număr foarte mare de potențiali clienți.

În articolul de mai jos îți vom prezenta 10 statistici despre Facebook ADS și de ce este important sa folosești în strategiile tale de promovare online această platformă în anul 2022.

 

Spor la citit!

1. Utilizatorii petrec în medie 19,6 ore pe lună pe Facebook

Facebook se află pe locul doi după cele 23,7 ore pe lună pe care utilizatorii le petrec pe YouTube, și cu mult mai multe ore decât cele 11,2 ore pe lună petrecute pe Instagram.

Această statistică este doar pentru utilizatorii de Android dar este încă un bun indicator pentru modelele din industrie.

Aproape 20 de ore pe lună echivalează cu o săptămână pe lună la un loc de muncă cu jumătate de normă.

Deci, dacă conținutul tău nu obține rezultatele dorite, nu este din lipsa de atenție.

Îmbunătățește. Încearcă ceva nou.

 

Investește în cercetarea publicului. Apoi folosește ceea ce ai învățat pentru a crea ceea ce publicul tău țintă dorește cu adevărat să vadă.

 

2. Facebook reprezintă peste un sfert din toate cheltuielile publicitare digitale, chiar după Google (28,9%) și depășind Amazon (10,3%)

castig din advertising procentual in functie de companie

Sursa

 

3. 70% dintre utilizatorii Facebook susțin că vizitează site-ul zilnic, 49% verificând platforma „de câteva ori pe zi”

7 din 10 utilizatori facebook spun ca viziteaza facebook de cateva ori pe zi

Aceste date evidențiază modul în care platforma atrage atenția în mod repetat din partea utilizatorilor, fiind mai bună din acest punct de vedere decât Instagram, Twitter și YouTube.

Social Media Use in 2021

 

4. Obiectivul campaniei CPC (cost per click) cu engagement pe pagină este de 0.12 USD

cos per clic in functie de obiectivul campaniei

Dacă scopul tău este să generezi multe clicuri la un cost scăzut, Vincit iți recomandă să utilizezi unul dintre aceste obiective ale campaniei:

Interacțiunea paginii – media CPC 0,03 USD

Post implicare – media CPC 0,04 USD

Clicuri pe link – media CPC 0,12 USD

Sursa

 

5. Cel mai bun moment pentru a posta pe Facebook este între orele 12 p.m. și 15.00 p.m.

Buffer a analizat cele mai bune momente pentru a publica pe diverse platforme de socializare. Ei au aflat că poti obtine cel mai mare engagement la postare atunci când postarile sunt făcute între 12 p.m. și ora 15.00 de luni pana vineri, și sâmbătă și duminică, între 12 p.m. și ora 13.00 p.m.

Sursa

 

6. 25 RON pe zi pe reclamele Facebook îți pot cumpăra 12 like-uri pe pagină

Buffer a testat ce poate obține o agentie de publicitate pentru o cheltuială publicitară pe Facebook de 25 RON/zi. Au descoperit că poți obține 12 aprecieri pe pagină la 2,8 RON per like.

La Vincit am reușit performanța de a obține un cost mediu per like la pagină sub 2 lei, obținând chiar și costul mediu de 0.5 lei per like în 5 luni de zile pentru un client de-al nostru.

Cu această performanță i-am adus clientului peste 4000 de like-uri la pagina de Facebook cu un buget de doar 2000 lei.

Dacă costul ar fi fost mai mare, precum statisticile obținute de la Buffer, am fi plătit 11.200 lei pentru același număr de like-uri.

Apelează la serviciile noastre de marketing digital care includ și promovare prin Facebook Ads!

Sursa

 

7. Cel mai avantajos moment al zilei pentru a face publicitate pe Facebook este seara

În mod surprinzător, cel avantajos moment din punct de vedere monetar pentru a face publicitate pe Facebook este, fără îndoială, după-masa spre seară.

Cercetările AdEspresso au arătat că valoarea medie CPC (Plata per click) între ora 16:00 p.m. și ora 20.00p.m. este în jur de 1,11 RON.

 

8. Cel mai popular buton de îndemn pentru reclame Facebook este „Află mai multe”

Potrivit AdEspresso, primele trei cele mai utilizate CTA( Call to action) pentru reclame pe Facebook sunt:

Află mai multe – 34,5% din toate anunțurile analizate

Joacă Jocul – 30,7%

Înscrie-te – 22,6%

Sursa

 

9. 75% din engagement-ul postăriilor tale pe Facebook au loc în primele 5 ore

Conform cercetăriilor celor de la  Post Planner, 75% din engagement-ul pe care îl obții în postările tale are loc în primele 5 ore.

Sursa

progresul postarilor in primele 12 ore

10. Facebook este în continuare cea mai folosită rețea printre marketeri (93%)

Lucru de luat în considerare: specialiștii în marketing trebuie să-și reamintească faptul că Facebook este încă o rețea prioritară pentru mărcile de socializare care doresc să vândă.

Potrivit acestui sondaj, marketerii își petrec majoritatea eforturilor pe Facebook, comparativ cu Instagram.

Fie ca ne place sau nu, Facebook-ul a rămas și va rămâne una dintre principale platforme de social media pentru a ne promova sau pentru a vinde un produs.

Noi, cei de la Vincit.ro, suntem la curent cu ultimele informații si schimbări care se petrec pe principalele platforme de social media.

Daca ți-a plăcut acest material și simți că rezultatele din Facebook ADS nu sunt pe măsura așteptărilor tale, contactează-ne pentru servicii.

 

Citește și:

CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE PROMOVAREA PRIN FACEBOOK ADS

MARKETING DIGITAL – GHID COMPLET A – Z

 

PRIMEȘTE NOTIFICARE CU NOILE ARTICOLE PE EMAIL