Skip to content
Menu

8 statistici de email marketing pe care trebuie să le cunoști în 2022

Timp citire:

Atunci când începi o afacere cu resurse limitate, vei căuta întotdeauna metode relativ ieftine dar avantajoase prin care să-ți promovezi serviciile. 

Te-ai gândit că e-mail marketingul poate fi una dintre metode?

 

E-mailul a pornit de la simple mesaje între cadrele universitare și a ajuns să fie al doilea canal de promovare ca mărime și conversie după platformele de social media.

 

Dacă nu ai luat încă în considerare e-mail marketingul ca o formă de promovare sau ai dubii în folosirea acestuia, în acest articol îți vom prezenta 8 statistici care îți vor schimba perspectiva asupra promovării prin e-mail.

 

1. Frecvență mare de utilizare a email marketing-ului

În 2022, numărul utilizatorilor de e-mail din întreaga lume este estimat la 4,3 miliarde (Statista, 2021). Această cifră va crește la 4,6 miliarde în 2025, reprezentând mai mult de jumătate din populația mondială estimată.

Această statistică arată în mod clar că marketingul prin e-mail este o oportunitate pe care afacerea ta nu ar trebui să o rateze.

Dacă acționezi în mediul online, clienții tăi cu siguranță folosesc e-mailul și ar trebui să o faci și tu. Indiferent cât de mică este afacerea ta, ai puterea de a ajunge la oameni prin e-mail marketing 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.

Avantajul timpului și efortului redus care vin cu folosirea e-mailul te pot ajuta să-ți structurezi strategia de marketing într-un mod mai bun și să te conectezi cu publicul țintă.

statistici email marketing 2022

2. Miliarde de e-mailuri sunt trimise zilnic

Numai în 2022, se preconizează că 333,2 miliarde de e-mailuri vor fi trimise și primite în fiecare zi (Statista, 2021). Aceasta este o cantitate uluitoare de e-mailuri zilnice.

Asta nu-i tot. Se preconizează că această cifră va crește la peste 375 de miliarde până în 2025. Această statistică arată faptul că marketingul prin e-mail este în creștere.

De-a lungul anilor, au apărut multe noi forme de comunicare. În ciuda acestei apariții, marketingul prin e-mail a rămas puternic și continuă să crească. Având în vedere această statistică este greu să ignori potențialul unei campanii grozave de marketing prin e-mail.

miliarde de email uri trimise pe zi

 

3. Email Marketingul este excelent pentru a face conținut

Aproximativ 87% dintre specialiștii în marketing preferă să folosească email marketing pentru a-și promova conținutul. Este printre cele mai utilizate canale de distribuție. Aproximativ 81% dintre afaceri îl folosesc pentru a-și comercializa conținutul și se află la doar 2 procente în urmă față de rețelele de socializare.

Pentru multe afaceri, implicarea prin e-mail este o măsură fiabilă pentru a evalua performanța.

Mulți specialiști în marketing acordă o atenție sporită a ratelor de deschidere, descărcărilor și a ratelor de clic și iși modifică în permanență campaniile în funcție de acestea.

 

4. Nu toate e-mailurile trimise sunt și citite

Rata medie de deschidere a emailului este de doar 20,81%. Acest lucru înseamnă că aproximativ 79 din 100 de e-mailuri nu sunt niciodată citite.

E-mailurile legate de hobby-uri se bucură de cea mai mare rată de deschidere – 27,35 %. E-mailurile trimise de entitățile guvernamentale au o rată de deschidere de 26,52 %, iar e-mailurile legate de artă ocupă locul trei, bucurându-se de o rată de deschidere de 26,03 %.

Aceste numere evidențiază importanța de a veni cu subiecte creative și interesante pentru e-mail. Dacă dorești să-ți depășești rata de deschidere medie din industria în care activezi, atunci trebuie să creezi e-mailuri cu subiecte relevante.

Destinatarii citesc de obicei subiectul pentru a decide dacă ar trebui sau nu să deschidă un e-mail.

 

5. Personalizarea e-mailului crește rata de deschidere

După cum arată statistica anterioară, rata medie de deschidere a e-mailului este de 20,81%. Dar dacă îți personalizezi e-mailurile, vei începe să observi impactul incredibil pe care îl poate avea personalizarea.

E-mailurile cu subiecte personalizate generează rate de deschidere cu 50% mai mari.

Deci, un sfat grozav de marketing ar fi să-ți personalizezi salutul și linia de subiect pentru a include nume individuale atunci când trimiți e-mailuri. Dacă aceasta este o sarcină prea mare, poți încerca să-ți personalizezi e-mailurile cu numele afacerii, industria în care activezi sau cu un subiect de interes.

 

6. Cititorii se bucură de e-mailuri interactive

Nu contează care este scopul e-mailului tău, e-mailurile interactive pot fi foarte eficiente deoarece îmbunătățesc implicarea și oferă rezultate mai bune.

Campaniile tale de marketing prin e-mail nu trebuie să se mai limiteze la un anumit format. Poți adăuga o varietate de elemente, cum ar fi videoclipuri, infografice, link-uri pe care se poate face clic și ferestre pop-up în e-mailul tău.

Doar adăugarea videoclipurilor îți poate îmbunătăți CTR cu până la 300 la sută. Alte opțiuni foarte bune includ GIF-uri, glasări și meniuri.

Ele nu numai că fac e-mailurile să pară mai atractive, ci țin cititorii atenți.

Cu toate acestea, este important să te asiguri că tot conținutul tău este prietenos cu dispozitivele mobile, deoarece există peste 3.986 de milioane de utilizatori de internet mobil.

Acest lucru înseamnă că peste 90% dintre toți utilizatorii de internet au un dispozitiv mobil.

 

7. E-mailurile pot recâstiga clienții “pierduți”

Afacerile pot trimite e-mailuri de “coș abandonat” pentru a urmări pe cineva care nu a finalizat o achiziție. Este foarte obișnuit ca oamenii să părăsească procesul la jumătatea drumului din cauza unei varietăți de motive, inclusiv distragerea atenției.

Trimiterea a trei e-mailuri către acești clienți poate duce la un succes cu 69 % mai mare decât trimiterea unui singur e-mail la “coș abandonat”.

Dacă dorești mai multe informații despre cum poți recâștiga clienții intră pe acest link:

 

8. Utilizatorilor nu le place spam-ul

Specialiştii în marketing trebuie să fie foarte atenţi, deoarece aproximativ 43% dintre utilizatori nu se vor gândi de două ori înainte de a raporta un spam.

Un e-mail este considerat spam dacă nu conține informații valoroase sau informațiile pe care le promite. De obicei, utilizatorii marchează e-mailurile ca „spam” dacă nu recunosc numele sau adresa de e-mail a expeditorului.

Aceasta este o cifră importantă, deoarece utilizatorii nu vor deschide un e-mail despre care cred că ar putea conține spam. În plus, marketerii trebuie să fie atenți, deoarece anumite cuvinte pot declanșa filtre de spam bazate pe conținut.

Acestea includ cuvinte precum „notificare”, „gratis” și „bani”. Deoarece multe e-mailuri de marketing conțin aceste cuvinte, poate fi dificil pentru agenții de marketing să vină cu subiecte solide fără să pară spam.

 

La VINCIT.RO, suntem la curent cu ultimele informații și schimbări care se petrec pe principalele canale de promovare.

 

Dacă dorești să îți promovezi afacerea prin e-mail marketing, contactează-ne chiar acum.

 

Citește și:

ULTIMELE NOUTĂȚI DESPRE EMAIL MARKETING ÎN 2022

MARKETING DIGITAL – GHID COMPLET A – Z

TOT CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE CREAREA DE CONȚINUT

 

Sursă imagini: Oberlo

Surse date: Adoric, Webtribunal, Spiceworks Data-Axle Mailchimp Codeless, ContentMarketingInstitute, Adoric

PRIMEȘTE NOTIFICARE CU NOILE ARTICOLE PE EMAIL