Skip to content
Menu

9 statistici Instagram Marketing pentru anul 2022

Timp citire:

Fie ca ești plecat în vacanță sau ieși în oraș cu prietenii și dorești să postezi o poză, prima dată o sa te gandesti dacă este potrivită pentru Instagram.

 

Deși a fost lansată mai târziu față de Facebook, Youtube si Twitter, Instagramul a ajuns să fie una dintre principale platforme de social media pe care oamenii își petrec ziua.

Până în anul 2021 Instragram a fost cea mai descărcată aplicație pe telefon, destul de impresionat după părerea noastră, mai ales ca se află pe piața de mai bine de 12 ani.

În articolul de mai jos îți vom prezenta 9 statistici despre Instagram marketing pe care trebuie sa le știi în 2022.

 

1. Instagram este a IV-a cea mai folosită platformă socială

Doar Facebook, Youtube și Whatsapp întrec Instagram în numărul de utilizatori activi zilnic, dar Instagram se poate lăuda cu număr impresionant de utilizatori, peste 1.3 miliarde la nivel global.

Instagram depășește Tik Tok, Twitter, Pinterest, și Snapchat. Așadar când vine vorba de captarea audienței, Instagram este unul dintre cele mai bune soluții.

 

2. Instagram este al VII-lea cel mai vizitat site din lume

Potrivit Semrush, pe baza traficului total al site-ului, Instagram este unul dintre primele 10 cele mai vizitate site-uri web din lume, cu 2,9 miliarde de vizite totale pe lună.

Important este că, în timp ce majoritatea utilizatorilor se conectează prin aplicația mobilă, această statistică este o reamintire bună că oamenii pot vedea postările tale și pe laptopurile lor. De aceea asigură-te că acele imagini respectă formatul Instagram minim de 1080×1080 pixeli.

 

3. Utilizatorii petrec în medie 53 de minute zilnic pe Instagram

Oamenii petrec aproape la fel de mult timp pe Instagram ca pe Facebook. Timpul pe care utilizatorii îl dedică Instagramului se apropie de cel al Facebook — În 2021, la nivel global, oamenii petrec în jur de 11.2 ore pe Instagram într-o lună.

Cunoscând această statistică, o perioadă mai lungă de implicare te poate determina să creezi postări cu imagini, videoclipuri, live-uri și multe altele, în timp ce în perioadele mai scurte îți pot încuraja echipa de marketing să se concentreze pe fragmente mai mici de știri și informații, cum ar fi postările zilnice pe Story.

 

4. Instagram Stories generează un sfert din veniturile totale venite din anunțuri

În ciuda faptului că s-ar putea să nu ajungă atât de departe ca postări, în 2022, reclamele pe Story sunt estimate să aducă aproape 16 miliarde de dolari în venituri nete.

 

5. Rata de interacțiune per postare 

În funcție de conținutul pe care îl promovezi pe Instagram, conform altor experți în social media, rata de angajament per postare este între 1-5%. Conform celor de la Hootsuite, media este de 4.59% pentru anul 2020.

Ratele medii globale de interacțiune pe Instagram pentru conturile de afaceri în 2021 sunt:

  • Pentru toate tipurile de postări: 0,82%
  • Pentru postările cu fotografie: 0,81%
  • Pentru postările video: 0.61%
  • Pentru postările carousel: 1.01%

Per total, postările de tip carousel au cea mai mare rată de interacțiune din partea utilizatorilor.

 

6. Rata de interacțiune în funcție de urmăritori 

Tot în urma statisticilor realizare de catre cei de la Hootsuite, numărul de urmăritori îți poate afecta rata de implicare pe instagram. Mai jos îți vom arăta ratele medii de implicare, în funcție de numărul de urmăritori:

  • Sub 10,000 urmăritori: 1.18%
  • Între 10.000-100.000 urmăritori: 0.94%
  • Mai mult de 100,000 urmăritori: 0.74%

În concluzie, cu cat numarul este mai mare, cu atat șansele de implicare din partea urmăritorilor scade.

 

7. Persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani reprezintă cea mai numeroasă audiență

Această categorie de vârstă reprezintă aproximativ 60% din audiența Instagram.

 

8. Instagram este platforma socială preferată a generației Z

Utilizatorii mondiali de internet cu vârsta cuprinsă între 16 și 24 de ani preferă Instagram în detrimentul altor platforme sociale, clasificandu-se deasupra TikTok. Dacă aceasta este o grupă de vârstă la care vrei să ajungi, se pare că Insta este locul potrivit.

 

9. La 57% dintre utilizatori le place să vadă sondaje și chestionare de la branduri pe Instagram

În comparație cu celelalte platforme, publicul preferă să vadă chestionare și sondaje de la branduri pe Instagram, implementarea lor fiind foarte ușoară folosind Instagram Stories, așa că vorbește cu audiența ta și interacționează cu ei prin intermediul Stories.

Acest lucru le va arăta că îți pasă de opiniile lor, și tu vei afla care sunt informațiile pe care ei le doresc. Ambele părți câștigă.

 

Având în vedere popularitatea la scara largă și rata de descărcare, Instagram trebuie sa fie una dintre principalele canale de promovare prin care afacerea ta se promovează

 

La Vincit.ro suntem la curent cu ultimele informații și schimbări care se petrec pe principalele canale de promovare.

 

Dacă dorești să îți promovezi serviciile prin Instagram, nu mai aștepta, contactează-ne chiar acum.

 

Citește și:

8 statistici de email marketing pe care trebuie să le cunoști în 2022

10 statistici Facebook Ads pe care marketerii trebuie să le cunoască în 2022

 

Surse informații: DatareportalInstagram, Hootsuite, Obrelo, Insiderintelligence

PRIMEȘTE NOTIFICARE CU NOILE ARTICOLE PE EMAIL