Client: MeatUp
Burgeri inspirați din rețete americane din ingrediente naturale
Soluții oferite:
Cuprins
Introducere
Meat up este un restaurant din Cluj-Napoca, specializat pe burgeri creați după rețete autentice americane.
Colaborarea a început încă dinainte de primele zile de existență a restaurantului. De la deschidere până în ziua curentă însumează o perioadă de peste 5 ani în care am experimentat diverse abordări de comunicare.
Care a fost provocarea?
Principala provocare a fost de a crea și implementa o comunicare unitară pentru un brand nou sosit în piață.
Brandul a dorit să exprime o energie tinerească un limbaj casual care să pună accent pe gustul rețetelor
Pentru a obține rezultatele așteptate am oferit constant suport încă din stadiul de amenajare al restaurnatului.
Care au fost constrângerile?
Încă de la început dorința celor doi antreprenori care au dat naștere brandului Meat Up a fost de a crește preponderent organic.
Ce mai mare provocare a fost pandemia care a restricționat contactul cu publicul.
Asta ne-a provocat să găsim metode noi și creative de creare de conținut.
Oamenii ca punte de încredere în brand
Conținutul în care ownerii au ales să vorbească despre munca lor a deveni viral instant.
Ei nu și-au propus să devină o prezență zilnică pe social media dorind să scoată mai degrabă produsele în față.
În cazul lor aceasta s-a dovedit o rețetă de succes.
Atunci când au ales totuși să se expună au primit feedback pozitiv. Asta a confirmat că ceea ce face echipa Meat Up, de la bucătărie până la echipa de marketing fac o treabă excelentă, pe placul clienților care nu au întârziat să apară.
Branding
Încă dinainte de deschidere, împreună cu echipa am idenitficat elementele esențiale pentru a crea o imagine unitară.
Pe baza unui logo existent am imaginat materiale care pot oferi încredere și să ofere o primă impresie ireproșabilă.
Pe lângă rețetele bine făcute, spațiu primitor și personal bine pregătit am știut că trebuie să completăm cu o imagine profesionistă.
Astfel am legat totul pentru a crea credibilitate pentru noii clienți care urmau să facă cunoștință cu brandul.
Social Media Marketing
Facebook & Instagram
Unul din punctele forte ale brandului este că și-a impus să fie o prezență constată și continuă în mintea consumatorilor.
Pentru a atrage clienții spre brandul nou apărut am recurs la strategii diversificate. Reduceri, evenimente private și publice cu beneficii și termen limitat, concursuri, seri tematice etc.
În urma acestor inițiative brandul a câștigat o audiență fidelă brandului. În timp aceștia au devenit clienți care consumă produsele și recomandă constant mai departe.
Comunicare tematică făcută altfel
Există multe moduri de a spune o poveste.
Restaurantul Meat Up are la randul lui o poveste care merita să o spunem tuturor.
Am ales să o spunem în felul nostru. Un mod greu de replicat deoarece creativitatea și execuția au făcut diferența.
Pandemia: O oportunitate sau un capăt de drum
Încă din primele zile de pandemie am înteles că Meat Up trebuie să rămână aproape de clienți.
Dar cum faci asta în condiții de pandemie?
Am ales să tratăm cu umor având în vedere că audiența Meat up e un public efervescent care a interacționat cu entuziasm la comunicarea creativă pe care am propus-o.
Conținut oritentat spre oameni
Alegerea ownerilor de a avea un business în România a fost una foarte asumată și de aceea nu au ezitat niciodată să ia atitudine la mișcările sociale de-a lungul timpului.
Am ales să comunicăm aceste puncte de vedere în mod educativ fără a avea pretenția de a fi originali ci mai degrabă arăta că suntem atenți la mișcările sociale.
Povestea merge mai departe
Chiar dacă am avut o o abordare de comunicare preponderent organică, am avut o creștere continuă pe parcursul celor 5+ ani de colaborare.
În aceste condiții perspectiva de extindere nu s-a lăsat așteptată prea mult.
Astfel am fost părtași la deschideri de noi locații sau participări la festivaluri de top.
Toate aceste demersuri pe toate canalele posibile comunicând atât în print cât și online. pe Facebook Instagram și campanii de Google Display.
Buna dispoziție – limbajul universal al succesului garantat
În cei 5 +ani de existență business-ul a traversat provocări diverse.
Am ales să avem o abordare degajată fiind conștienți că orice situație de criză nu poate avea caracter permanent.
Conținutul educațional a fost o preocupare constantă în comunicare.
Necesitatea de educare a clienților s-a ivit din primele luni de existență a restaurantului.
Am recurs la clasica învățare prin joacă sau mai degrabă prin umor.
Ca de fiecare dată umorul a fost calea cea mai apreciată, feedback-ul pozitiv neîntârziind să apară
Concluzii
În urma acțiunilor noastre de marketing restaurantul Meat up se bucură de clienți care consumă cu regularitate produsele.
De asemenea paleta de clienți se mărește recomandările fiind modalitatea prin care restaurantul cunoaște crestere continuă de la un an la altul.
Toate aceste demersuri pe toate canalele posibile comunicând atât în print cât și online. pe Facebook Instagram și campanii de Google Display.
Ce spun cei care au beneficiat de expertiza noastră
Te interesează serviciile noastre? Contactează-ne aici.