Email Marketing-ul este în vogă și este unul dintre cele mai importante canale de comunicare online. Am testat zeci de platforme de Email Marketing și în acest articol voi vorbi despre ultimele noutăți din Email Marketing care cu siguranță o să te încânte.

Cele mai noi și relevante statistici despre email marketing

Pentru început să ne uităm la cifre. Cifrele despre email marketing preluate din diferite surse precum Content Marketing Institute, Campaign Monitor, Mailchimp, Hubspot sau Statisa, arată că:

  • Sunt 3.9 miliarde de utilizatori de email care îl folosesc zilnic (Statista)
  • Peste 46% din email-uri sunt vizionate direct de pe mobil (Litmus)
  • 35% dintre experții din afaceri verifică email-ul de pe telefon (Not Another State of Marketing)
  • 73% dintre oamenii din generația „millenials” preferă să comunice prin email (Statista)
  • Marketerii care utilizează campanii segmentate (adică adresate către un anumte public țintă și nu întregii liste) au văzut o creștere de 760% în venituri (Campaign Monitor)
  • 35% dintre marketeri trimit clienților între 3 și 5 email-uri pe săptămână (Convince & Convert)
  • 78% dintre marketeri au văzut o creștere a interacțiunilor cu email-ul în ultimele 12 luni (Not Another State of Marketing)
  • 80% din profesioniștii în afaceri consideră că email marketing-ul crește rata de reținere a clienților (Emarsys)
  • 59% dintre persoanele anchetate spun că email marketing-ul le-a influențat decizia de cumpărare (SaleCycle)
  • 31% din marketerii B2B spun că email marketing-ul este cea mai bună metodă de a crește lead-urile (Content Marketing Institute)
  • Statele Unite au cheltuit peste 350 de milioane de dolari în anunțurile prin email (Statista)
  • 16% dintre email-uri nici măcar nu ajung în inbox la oameni (Email Tool Tester)
  • 75% dintre utilizatorii de Gmail folosesc telefonul pentru email-uri (Backlinko)
  • Rata de conversie din email-uri sunt mai mari decât cele din social media, traficul direct și căutări (Smart Insights)
  • 75% dintre marketeri folosesc cel puțin 1 tip de unealtă de automatizare (Social Media Today)
  • 99% dinte consumatori utiliează zilnic email-ul (HubSpot)
  • 60% dintre consumatori preferă să intre în lista de email-uri a unui brand pentru a primi oferte promoționale, comparativ cu 20% care urmăresc brand-urile pe social media pentru astfel de oferte (OptinMonster)
  • Doar 14% dintre subscriberi consideră că majoritatea email-urilor pe care le primesc sunt relevante pentru ei (OptinMonster)
  • Majoritatea consumatorilor vor să audă noutăți de la brand-uri săptămânal (V12)
  • Pentru fiecare 1$ cheltuit în email marketing poți câștiga 42$. (HubSpot)
  • Doar primele 30 de caractere dintr-un titlu sunt vizibile pe iPhone Email App (Yola)
  • Cuvintele „gratuit”, „ajutor”, „amintește-ți” într-un titlu au fost găsite ca având impact negativ în rata de deschidere (Unbounce)
  • Incluzând butoane de social share într-un email poate să crească rata de click-uri până la 158% (Distruptive Advertising)
  • Pentru fiecare 12.5 milioane de email-uri de spam trimise, 1 va primi un răspuns (TechRadar)
  • Consumatorii consideră că e mult mai probabil ca email-ul să fie valabil peste 10 ani față de televiziunea prin cablu, Twitter și Facebook (Litmus)
  • 77% din companiile B2B folosesc newslettere ca parte din strategia lor de content marketing (Content Marketing Institute)
  • Un studiu de caz al companiei Monetate arată că 4.24% din traficul de pe email va face o achiziție, comparativ cu 2.49% din traficul organic de pe Google și 59% din traficul de pe social media. (The American Genius)
  • 73% din marketeri au clasat ROI-ul din email marketing ca fiind „bun” sau „excelent” (SaleCycle)
  • Email-ul este de 40 de ori mai bun în a atrage noi clienți decât Facebook și Twitter combinate (McKinsey)
  • 89% din marketeri spun că email-ul este principalul canal pentru lead-uri (Juvion)

Prin aceste statistici pe care le-am preluat de la marile companii de marketing din străinătate, putem observa fără doar și poate cât de important este email marketing-ul. Acum nu rămâne decât să ne punem întrebările: Care este cea mai bună unealtă de Email Marketing? Cum pot face campanii de email marketing mai bune? Cum pot face să îmi cresc lista de email-uri în primul rând?

Care ar fi cele mai bune practici de email marketing pe care le recomand

M-am interesat din diverse surse și iată ce concluzii am tras:

  1. Nu cumpăra liste de email-uri. În primul rând e clar că legile GDPR ne împiedică să facem acest lucru. Bine, practic nu ne împiedică, dar amenzile ne vor împiedica. Pe lângă acest lucru oamenii care primesc email-uri random de la tine fără ca măcar să fi auzit de tine te vor marca ca spam. Deci tot vei avea de pierdut.
  2. Păstrează o listă curată de contacte. Multe platforme de email marketing te taxează pentru numărul mare de utilizatori și de asemenea, după cum putem vedea mai sus în statistici, listele trebuie segmentate. Adică de exemplu, dacă avem peste 2000 de contacte, cel mai probabil un anunț publicitar despre un anume produs nu o să fie potrivit pentru toți. Majoritatea o să fie dezinteresați de acel email, ba chiar unii vor fi și iritați că l-au primit. De aceea recomand să nu trimiteți un email de vânzare spre toată lista decât dacă email-ul se adresează întregii liste.
  3. Testează email-urile înainte de a fi trimise. Unele s-ar putea să apară dubios pe diferite device-uri, altele s-ar putea să nu fie responsive. Subiectele trebuie să aibă un mesaj bun, atractiv, menit să îl facă pe om să dea click să citească mai departe. Aici ai de lucru la partea de copy. Verifică statisticile în urma trimiterii email-urilor. Folosește teste A/B pentru optimizare.
  4. Personaliează email-urile. Încearcă să pui numele persoanelor în texte.
FreshMail
FreshMail
  • Cea mai importantă informație să fie afișată prima dată deoarece unii nu au răbdare să citească până la final.
  • Nu fă promisiuni pe care nu le poți ține.
  • Creează o frecvență regulată pentru newslettere.
  • Optimiează imaginile pentru a fi rapid de accesat.
  • Adaugă un text de „preview”
  • Nu bombarda lista cu email-uri.
  • Adaugă link-uri de social media, de website și de actualizare preferințe sau unsubscribe.
  • Focusează-te pe 1 singur lucru pe care utilizatorul trebuie să îl facă într-un email, nu pe 10. Adică îi trimiți un email să completeze un formular. Alt email să dea click pe un link. Alt email pentru informare. Dacă trimiți în același mail 10 task-uri cel mai probabil nu le va face.
  • Trimite email-uri la orele potrivite din zi, nu noaptea la 3 când majoritatea dorm sau petrec.

Cam acestea ar fi în mare noutățile despre email marketing. Ca și platforme nu pot spune că recomand una anume. Fiecare marketer, companie are anumite preferințe și bugete. Aș putea doar să menționez câteva pe care le-am testat sau mi-au atras atenția:

Mailchimp, SendinBlue, ConvertKit, GetResponse, Aweber. În România sunt 2 companii ce oferă soluții de email marketing: NewsMan și Conectoo. Fă o căutare pe Google și le găsești.

Ce platformă de email marketing folosim noi la Vincit?

Am descoperit una dintre cele mai bune și avantajoase platforme de email marketing cu funcționalități impecabile și prețuri foarte rezonabile în comparație cu celelalte.

Raportul preț-calitate este excelent: poți trimite nelimitat e-mail-uri, ai acces la automatizări, segmentări și funcții avasate la doar 9 euro / lună pentru 1000 de abonați (pentru început).

Dacă vrei să accesezi platforma intră AICI. Dacă îți faci cont direct și vei fi eligibil vei primi bonus 2 luni gratuite. Accesează acest LINK pentru a accesa platforma și pentru bonus. Bonusul este valabil doar dacă îți faci cont în prima zi de la accesarea link-ului.

Sper că ți-a fost util articolul. Distribuie-l mai departe și prietenilor tăi! Succes!

Vincit.Ro Logo

Top Informații Private

Completează formularul de mai jos pentru a putea primi informații private despre Marketing Digital pe Email!

Alătură-te grupului privat de Facebook DIGITAL MARKETING ROMANIA!

Click pe imagine și intră în grupul privat de Facebook!

Digital Marketing Romania

Click pe imagine și intră în grupul privat de Facebook!
51vot
Rating Articol
Abonează-te
Notifică
guest
1 Comentariu
Cel mai votat
NouVechi
Feedback în linie
Vezi toate comentariile
trackback

[…] SEO, Google Ads și Social Media, urmate evident de campaniile tale de e-mail marketing. (Click aici pentru a citi ultimele noutăți despre… Citeșe mai mult »