Client: DeclaratiaUnica.Ro
Platformă de automatizare a declarației unice
Soluții oferite:
Cuprins
Introducere
DeclaratiaUnica.Ro este o companie care oferă o soluție automată de generare a declarației unice pentru multiple tipuri de venituri.
Soluția este utilă persoanelor fizice care trebuie să își completeze și să își depună declarația unică anual, până în data de 25 mai.


Care a fost provocarea?
În primul an de colaborare (2021), provocarea a constat în a crea un website de prezentare a ofertei, o identitate a brand-ului și validarea ofertei prin promovare în mediul online și atragerea potențialilor consumatori.
În următorii 2 ani de colaborare, misiunea noastră a fost să optimizăm prezentarea ofertei, să găsim soluții viabile de integrare a website-ului de prezentare cu platforma din spate și să atragem potențiali clienți prin marketing online.
Care au fost constrângerile?
În primul an, nu existau competitori pe această nișă și nu se știa dacă serviciul software reprezintă interes. O altă constrângere a constat în limitările platformelor de publicitate în ceea ce privește oferta de automatizare a declarației unice pentru venituri din criptomonede.
Ce soluții am oferit?
Crearea identității vizuale și a website-ului de prezentare
Am creat logo-ul și identitatea vizuală a brand-ului DeclaratiaUnica.ro. Am creat website-ul de prezentare a companiei, paginile de social media și secțiuni personalizate precum: tabelul de prețuri și formularul de înregistrare integrat cu platforma din spate.
Optimizări de marketing
Am îmbunătățit în timp mesajele de marketing și am optimizat website-ul pentru motoarele de căutare prin servicii SEO.
- bară de anunțuri pe site
- pop-up
- cronometru
Publicitate Online
Google Ads și Facebook Ads
În perioada 2021 – 2023, anual, pe o perioadă de 5 luni, am oferit servicii de publicitate online pe rețeaua Facebook și Google pentru a atrage lead-uri calificate: potențiali clienți și potențiali colaboratori.
Pentru campaniile de publicitate am creat anunțuri specifice, am setat zona de plasare, audiențele și cuvintele cheie potrivite. Am optimizat rata de conversie și am redus costurile de afișare.



Rezultate și concluzii
Din punct de vedere al rezultatelor, DeclaratiaUnica.Ro se bucură de poziții de top în rezultatele Google pe cuvintele cheie cele mai importante. În anul 2022 a ocupat poziția 2, după website-ul ANAF.
Website-ul a avut peste 80.000 de vizite în anul 2023, din care 14.000 au fost din anunțuri plătite. Costurile pentru a atrage un potențial client prin publicitate online au ajuns la aprox. 10 lei per lead calificat.
În urma eforturilor de marketing în cei 3 ani de colaborare, în prezent DeclaratiaUnica reprezintă una dintre soluțiile complete și principale în ceea ce privește alegerile consumatorilor care au nevoie de serviciile digitale automatizate.
